Här samlar vi våra skördade handarbeten!

söndag 30 augusti 2009

Dags att komma igång

Nu är det snart september, och hög tid att komma igång med skördandet...
Då det var lite oklart vad som skulle ingå i temat, ordnade jag en omröstning. Av de 19 som röstade tyckte 11 att det var upp till var och en att bestämma, medan 7 tyckte att det bara var mössor, sockor och vantar.
Då vi är demokratiska går vi på majoritetsbeslutet... ;-)
Så, skörda på vad ni vill! :-)
Kom bara ihåg, anmäl er till mig (malin punkt kundig snabel a gmail punkt com) om ni vill vara med. Om ni inte får något bekräftelsemail, hör av er igen!
Bara färdiggjorda saker som är presenterade här senast sista oktober är med i utlottningen.
För att vi skall kunna ha någon utlottning krävs det vinster... Dessa anmäls till mig, och presenteras på bloggen av givaren (senast sista oktober!). Det är helt OK med hemlig vinst!
Eftersom jag inte är så duktigt på Photoshop och dylikt så har jag inte fått fixat någon knapp vi kan använda. Om någon vill vara kreativ och bidra med det mottages det tacksamt!

Inga kommentarer: