Här samlar vi våra skördade handarbeten!

lördag 14 november 2009

Oups!

Såg först idag att de flesta av de 8 som röstat vill fortsätta...
Sorry att jag missat det!

Men, då kör vi igen...

Bara 1 förslag på tema har kommit in, men det var ett väldigt passande förslag, så jag tycker vi kör på det...

Så, nytt tema är "I väntan på det nya året"

Anmäl vinster till mig, och meddela att det finns på bloggen.

Kommentera gärna när ni sett detta, så jag vet att alla fått informationen....

Allt ni färdigställt från och med 1november till och med sista december får vara med.

Några ville vi skulle köra igen i januari-februrari.
Det är helt OK med mig, bara vi har bestämt tema.
Så, kom med förslag på tema!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har läst och hakar på igen.
Ska fundera på någon vinst från mig.
Återkommer om detta snart.

Ingela i Bollebygd

Eva sa...

Ja som du säkert sett så har jag redan kört igång..ler!

Ska försöka klura ut en vinst även denna gång,återkommer när jag bestämt vad det blir.

Eva i Jämtland

Fazerina sa...

Jag är med! Kul att det blev en fortsättning, eller skall man kanske säga en ny omgång.

Unknown sa...

Jag är med , igen.
Mycket roligt det här.
Hoppas det blir nästa år också.

Soili sa...

jag hänger på också.