Här samlar vi våra skördade handarbeten!

lördag 31 oktober 2009

Lite mer till ladan...

Nu är det verkligen på tiden att jag redovisar mina senaste alster...

Det är inte helt lätt att sticka med 1 färg i varje hand, det skall jag träna mer på...

Men här är i alla fall min första Fair Isle stickning Vermont Hat.
Den är ännu inte blockad, det är (förhoppningsvis...) därför den viker sig i nederkanten...

Stickad i Garnstudios Boheme från stashen...

Vid ett köp i en webbutik så slank ett gaffelvirknings set ner...

Här är mina muddar med gaffelvirkad mudd, garnet är Life Style från Zitron.

Inspirerad av Ingela så blev 4 härvor Fresco från Wisdom Yarns inhandlade och virkade till en Tony Irwing sjal.

Det var jättekul att virka, och det gick fort!

Eventuellt blir det fler härvor så att sjalen växer lite.

Inga kommentarer: